Mammabarn gruppen!

Vi är precis hemkomna från församlingshemmet nu och Albin somnade nästan direkt. Albin och Jakob leker jättebra och är så söta. När vi gick så ropade Jakob efter Albin och sa "Hejdå Albin" och Albin vinkade febrillt tillbaka.


Jag ska börja med maten nu så den är klar till Albin vaknar och sen i eftermiddag har vi inget planerat, men det får vi ändra på nu när mamman ska jobba hela långa helgen!

Hittade förresten dessa båda bilderna i kameran, på hur kul jag hade det i bilen på vägen upp till IKEA i söndags...



Glöm inte rösta på en vinterjacka till mig!
Här!


Kommentarer
Postat av: Alexandraida

Va kul att de leker så bra =D

Hahah sötis killar du har.

Jag röstade på jacka nr 5 den är ur snygg

2009-10-13 @ 12:52:19
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Under eftermiddag och kväll har vi (Jacob och jag) varit inne på din blogg och kollat bilderna 3 gånger. Jacob tyckte att det var väldigt roligt att kolla bilderna sen i förmiddags. Sen när Mattias kom hem var Jacob bara tvungen att visa honom också att Albin och han fanns på datorn.

Ha de bra!

2009-10-13 @ 21:03:12
Postat av: Laila

Va roligt att ha en kompis på Mammabarn gruppen, är dom lika gamla? Tar man med sambon dagen efter en fest,så kan man inte räkna med sällskap dagen efter!!

2009-10-14 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0