Vilken förmiddag!

Helt fantastiskt har vi haft det! Albin vaknade i rimlig tid och jag fick läst tidningen i lugn och ro innan vi åkte till stan! Klockan 9 hade vi tid för Albin inne på Studio 88, där Kajsa klipper honom och idag var han jätteduktig, satt still hela tiden och inte en enda gång åkte handen utanför "förklädet". Som vanligt blev han jättefin men han sover nu så jag får visa er en annan dag!

När vi var klara så åkte vi ner till stan och tog en frukost på Espresso House i gallerian, jättemysigt när det regnade ute, vi delade på en scones med ost och marmelad, jag drack en kopp te och Albin fick ett glas nypressad fruktjuice. Vi var klara lagom till 10, då affärerna öppnat. Hittade en present till morfarn och 2 fina, svarta lyktor till verandan.

Innan vi åkte hem körde vi om Hajen och handlade och nu står en kasslergratäng i ugnen och jag ska strax väcka Albin så vi får käkat lunch innan vi ska till mormorn. Albin ska vara där medan jag jobbar, i alla fall tills pappan kommer och hämtar honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0