Kidnappning!

Det låter ju hemskt men så farligt är det inte! Jag ska ta David med mig och åka iväg över natten i morrn!
Han fyller 30 år på söndag så jag har fått hjälp att boka ett mysigt hotell (TACK ANNA!) och så ska vi hitta på en del grejer som jag redan har fixat, bara han och jag. Det var längesen...

Jag kan inte säja vart vi ska än eller vad vi ska hitta på men jag lovar att meddela det senare! Albin ska vara hos mormor & morfar och bli bortskämd och sen kommer vi hem igen på söndag eftermiddag och då har svärmor bakat en tårta som hon kommer hit med och så familjen får fira honom med.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen!

Förresten, PartyLite beställer jag på söndag, så sista chansen i helgen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jahaadu, här ska det skämmas bort!

2009-09-25 @ 22:00:48
Postat av: Anna

Ha det så härligt , och bara njut!

2009-09-26 @ 09:40:18
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Farfar Kurt

Hoppas att ni får en skön vikend!

2009-09-26 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0