Mörkrädd...

I natt vaknade jag av att Albin gnydde och ropade på mig, men det lät som om han pratade i sömnen eller drömde så jag låg kvar med efter en liten stund blev han riktigt ledsen och ropade på mig så jag gick in.

Han brukar alltid komma över till oss själv när han vaknar så jag tyckte det var konstigt att han bara ropade på mig, men jag gick in och då satt han upp i sängen och grät och när jag frågade vad det var så sa han
- Albin är mörkrädd!
- Men lille älskling, är du mörkrädd?
- Jaa, ropade på mamma!
- Det är ingen fara, mamma är här, vill du sova i mamma & pappas säng?
- Mmmmm!


Sen somnade han om som en stock och sov fram till kvart i 6 eller så, när David gick upp, jag hörde hur dom pysslade och höll på här nere i köket men jag låg kvar till 06.20.

Sitter på den bärbara datorn där nere och där har jag inte så mycket bilder så jag bjussar på några gamla bilder på Albin!


Nu väntar vi bara på att klockan ska bli 8, sen ska vi knalla över till bageriet och köpa frukost för idag blir det jobbe för hela slanten och Albin ska vara hos mormor!


Kommentarer
Postat av: vivan

Nu har din mamma undervisat mig,så jag läsa dina bloggar.Det ska bli kul.

2009-09-14 @ 23:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0