Shopping!

Igår hade vi en jättebra dag! Vi började dagen med att åka till ICA när dom öppnade och lämna lite paket, handla och så, sen åkte vi hem och käkade frukost. Vi är ganska snabba så vid 9 var vi hemma hos mormorn, vi inväntade Li och plockade äpplen sen åkte vi upp till Kungsmässan, jag, Albin & Li!

Li fick fullständig shopping-fnatt när vi kom dit, ojoj oj vad många kassar vi hade mer oss hem! Fnattet smittade av sig på oss oxå, vi som bara behövde lite hårband och te...
Albin fick ett par byxor från Polarn o Pyret, 2 par byxor och 2 tröjor på Lindex. Jag köpte en ny BH till mig på Triumph.

Albin visar några av sina ny kläder...


Och såklart mitt te!



Idag har vi mest bara vart hemma och pysslat. Lagat små hål på en del kläder, fotat kläder som vi lagt ut på tradera, tvättat, förberett lunch, moterat album, packat tradera vinster och flugit med pappers flygplan!

Albin har roat sig en del själv, tänk var några leksaks maskiner och lite puffat ris kan göra!


Nu ska jag väcka Albin och sen ska vi äta och förbereda oss för jobb och bus hos mormor!


Kommentarer
Postat av: Laila

Han poserar ju lika världsvant som vanligt!

2009-09-24 @ 15:19:54
Postat av: Alexandraida

Vilka härliga dagar ni har tillsammans.

Vart köper du ditt te?

Lätt ju super gott.

2009-09-24 @ 19:08:53
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0