Stolt över mitt lilla hjärta!

Mitt lilla hjärta = Albin!


Ni vet ju hur jag alltid brukar säja att Albin ALDRIG kan roa sig själv, aldrig leka utan oss och så men idag har han vart ute hela förmiddagen själv i trädgården och pysslat! Jag har haft både dörren och fönstret öppet och hört honom hela tiden och då och då har han ropat på mig att jag ska titta på honom!

Att han höll på i över 1½ timme och plockade kastanjer som han sen skalade och när han var klar var han så stolt! Han räknade allihopa och ville att jag skulle ta kort på alla fina kastanjer! Helst ville han inte komma in men det var vart lite si och sådär med sömnen nu det sista så jag fick lockat med mig honom in tillslut och nu sover han medan potatisen och morötterna kokar på spisen, köttet står i ugnen med sås och svamp på!

Nu ska jag väcka honom så han får vara med och sticka i potatisen, det ska han alltid göra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormors pojk! Han älskar ju nötter och allt med kärnor i. Spännande att se vad som finns inuti när man har skalat.

2009-09-15 @ 15:54:24
Postat av: Anonym

Du vet att de är giftiga va? Om det är hästkastanj.

2009-09-15 @ 21:14:41
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tänk vilka stora killar dom har blivit nu, våra "små" :-) Ha en fin dag! Och tack för din lista, kul :-)

2009-09-16 @ 14:04:36
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0