Hjälpreda!

Idag på förmiddagen har vi haft en fotografering och jag säjer "vi" för Albin är min hjälpreda!



Han ställer alltid upp när kameran ska ställas in, ligger så fint på fällen och poserar som mamma vill, kanske hade jag önskat ett litet leende idag med, men man kan inte få allt!

Innan vi började fotografera hann jag med att sätta igång kalopsen som nu fortfarande står på spisen och puttrar, jag ska strax gå ner och skala potatis och sen när Albin vaknar ska vi äta och kanske, kanske hinner jag redigera några av bilderna från idag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är ju så söt ändå, även utan leende menar jag.

2010-04-06 @ 12:24:42
Postat av: Laila

Han är ju van vid kameran,det märks ju!

2010-04-06 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0