Jag lever!

För alla er som undrar vart jag tagit vägen, så är jag här!

Min mage har krånglat lite med mig men jag hoppas vara på bättringsvägen nu, ska faktiskt åka bort och hämta  hem min älskade lilla pojke som vart på dagis hela dagen så hans mamma fått vila ordentligt!

Jag hoppas David kommer hem i hyfsad tid idag så vi kan ha lite fredagsmys. I denna familjen betyder det popcorn! Albin älskar popcorn och så fort han hör ordet "MYS" så frågar han efter popcorn, det är nästan så jag börjar tro att man kan hålla honom ifrån godis hur länge som helst!


Kommentarer
Postat av: Anna

Magkrångel är ju aldrig kul. Hoppas att du mår bättre!

2010-04-16 @ 19:40:17
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Ullis

Popcorn är ju kanske inte jättebra för magen, speciellt inte när den krånglar.

2010-04-17 @ 00:21:06
Postat av: Malin

Hoppas magen är bättre! Minns jag rätt om det var premiärtur med Husbilen i helgen?? Kul!



Sitter här ensam och öde och försöker städa men motivationen är = NOLL....



Kramar på er

2010-04-17 @ 11:54:39
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0