Kungsmässan & korvgrillning!

Idag på morgonen om Li hit och vi stack iväg direkt till Kungsmässan! Li skulle ha lite grejer medan jag och Albin mest hände med som sällskap och det var precis var det var för vi lyckades med att inte shoppa nåt alls! Innan vi gav oss hemåt bjöd Li på middag däruppe och Albin somnade gott i bilen på vägen hem. Väl hemma lyfte jag över honom i vagnen och gick in och donade lite. Vi har haft John här hela dagen som fixar i trädgården och när Albin vaknat å fått i sig lite mellis så gick han raka vägen ut till John och har vart ända tills 8 i kväll!

Jag har passat på att tvätta 2 maskiner, dammsuga av, fixa fika och bokat in några fotograferingar. När David kom hem hade han med sig korv med bröd så vi grillade och satt kvar ute i trädgården och åt kvällsmaten idag, såklart kom även morfarn förbi en sväng, det har ju blivit vår äntligen och då tittar han hit titt som tätt, det gillar vi!

Nu sover det en väldigt trött och nöjd prins på sitt rum med varma, röda kinder efter 2 dagar ute i goa vårsolen. Jag ska ta en snabb dusch och sätta mig tillrätta bredvid David i soffan!

Morgondagen står än så änge helt öppen, vad ska vi hitta på? Kanske blir det några nya limpor till frysen... Kanske blir det till att packa husbilen inför helgen...

Har vart dålig på att ta kort idag så det blir ett tråkigt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0