Lite bättre idag...

Men fortfarande inte bra! Idag har vi i alla fall lyckats ta oss ut. Jag och Albin åkte till mormorn idag på förmiddagen och så fick han stanna där medan jag handlade, hade verkligen inte orkat med i fall han skulle börja krångla där inne! När jag ändå handlade så köpte jag med mig en falukorv och så gjorde mamma middag till oss, ungsstekt falukorv med mos!

Albin var jättetrött när vi åt men mormorn fick i honom allt och nu ligger han och sover här hemma, snarkar som en hel karl! När Albin sovit klart ska vi ut och gå (eller kanske cykla...) en promenad med mormorn för någon träning blir det nog inte för min del idag heller...


Kommentarer
Postat av: Laila

Hur många gånger har du varit förkyld i vår,ta hand om dig själv,ta det lungt,ta långa promenader, det kan ju Albin också vara med på,lycka till Kram Laila.

2010-04-29 @ 11:01:31
Postat av: Anna

Hur mår du idag? Bättre?

2010-04-29 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0