Underbar dag!

Helt fantastisk!

Vi började morgonen med att sticka till Gekås och fynda!

Skor till Albin (dom svarta från tradera, kom med posten idag!), Skor till mig.
Regnställ & väst, 3 t-shirtar, 2 par shorts & ett linne

Albin somnade som planerat i bilen på vägen hem och medan han fortfarande sov passade jag på att ta en dusch. Sen väckte jag honom och vi åt lung innan vi åkte till Martina, Molly & Lotus!

Dom var ute och vi stannade ute en stund och gick runt och kikade på alla vårblommor!



När Lotus började bli trött så passade vi på att gå in och fika så han fick vila lite, sen var det full fart igen!



Vi åkte hem och jag började sortera alla 300 bilder som skulle in i albumet jag köpte på Gekås innan. Albin var ute och lekte i sandlådan och sen kom morfarn och morbrorn och busade med! David kom hem i tid (hör och häpna gott folk!) och direkt när han kom hem så startade vi grillen och sen var det kvällsmat ute i trädgården för första gången i år, grillad korv med bröd!



När vi ätit klart gick jag in och fortsatte med alla bildera som nu äntligen är klara! David och Albin fortsatte ute i trädgården och sen såg jag vad som var på G...


Studsmattan har nu kommit fram (till bådas förtjusning...)!

Grabbarna har vart ute tills precis nu och nu blir det bara en snabb dusch för den lille mannen som är tröttare än tröttast efter en händelserik dag! Själv ska jag krypa upp i soffan med en kopp te och kolla på Greys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0