Underbar vårdag!



Nu har det gått några dagar sen sist men jag har jobbat denna helgen så det är därför.
I fredags var vi i alla fall ute på Öströö med Anna, Ella & Noa. Vi kollade på fåren, fikade och barnen sprang av sig där ute!

I går jobbade jag hela dagen och när jag slutat så tog vi en liten fika ute i solen innan vi alla 3 gjorde oss i ordning för mat hemma hos mormorn & morfarn. Albin hade med sin cykel och cyklade runt i rondellen medan vi väntade på maten och när det var dax att äta hade han visst gått till grannarna och var där och lekte, 2 av kompisarna på dagis bor granne med mormorn & morfarn.

Vi åkte hem i tid och kollade lite på körslaget men vid 9 la jag mig i sängen och kollade på sista delen av Millenium!

Idag har jag åter jobbat och eftersom styrelsemötet som skulle vart i eftermiddags blev inställt har vi haft en dag i trädgården! Jag och Albin har rensat och krattat i landet så det är klart att så nu. Pappan har snickrat och byggt på utbyggnaden och däremellan har vi cyklat å cyklat å cyklat.... Ja inte vi då, men Albin och han kan ju inte gärna cykla själv på gatan.



I kväll blir det lugnt och skönt för i morrn väntar ännu en hård jobbedag för oss och en dag för Albin på dagis. Vi har precis satt i oss mannagrynspudding med saftsoppa och på jobbet köpte jag ett nybakat grovt fruktbröd som vi hade till, riktigt gott var det och pojkarna är redan ute igen. Albin vill att vi ska cykla en liten sväng alla 3 så vi får väl se vad vi hinner med innan läggdax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0