Vardag

Idag är det vardag igen. Jag och min lilla favorit kille har haft en riktig mysmorgon!
Han vakna vid kvart i 7 och ropar i vanlig ordning på pappan men han hade ju redan gett sig av till jobbet så jag smög in på hans rum, kröp ner i sängen och så gosade vi en liten stund innan vi gick upp.

Vi har ätit frukost nu och ska strax göra oss i ordning för jobb & dagis. Albin vill helst cykla dit men jag tror vi får öva på lite till innan vi ger oss ut på den hyfsat "stora" vägen till dagis. I morrn ska det vara utklädningsdag på dagis och dom barn som inte ska vara där i morrn är inbjudna. Jag har frågat Albin flera gånger om han vill gå på detta men det vill han inte säjer han så vi får väl meddela det idag. Kanske förstår han inte riktigt vad det innebär?

Jag ska i alla fall jobba till stängning (20.00) i kväll så det händer inget mer i dennna bloggen idag, kanske i morrn, beror på vad Albin vill hitta på!


Kommentarer
Postat av: Malin

Inget församlingshem imorrn? eller ni har lagt ner det nu när det våras?



vi går dit imorrn, tycker det var trevligt!



Kul att Albin cyklar! Det är inte dåligt, måste vara den andra cykeln som har hjälpt till på vägen?!?! Den har väl gett honom bra balans?



Träfffas nån dag?



Kram

2010-04-26 @ 21:02:59
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0