Bebis-sprattel!


Idag har det vart rent hopplöst! Jag förstår inte var detta ska sluta någonstans. Bebisen i magen är totalt sjövild! Det är nästan så det gör ont i bland, sånt liv för h*n!

Eftersom jag har vaggat runt, backe upp & backe ner på Borås Djurpark idag så har det vart extremt lugnt hela dagen och även när vi kom hem och började greja lite smått i trädgården. Men nu i kväll, sen vi gick in, oj oj oj!

Jag kunde lixom inte ens sitta upp utan gled ner på golvet och bara titta som hela magen skvalpa runt. David kom och la sig en stund och fick några rejäla sparkar och sen kom Albin och låg en lång stund och fick både höra och känna vilken liten vild rackare som bor i mammas mage.

Ska det hålla på på detta viset så kommer jag inte kunna somna, även om jag är trött som en gnu!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Mysigt :-) Det är egentligen först nu som Olle börjar intressera sig för min mage. Han har aldrig varit direkt intresserad av att lyssna eller känna - antar att det är för abstrakt för honom. Men snart hoppas jag att han får se bebisen live :-)



Ha en fin kväll, och hoppas du kan sova gott!

2010-08-05 @ 21:01:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: IDA

Härligt som våran vilding.

Dock känns det inte utanpå än =(

Vill så gärna att Danne skall känna.

Kram

2010-08-05 @ 21:18:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jonna

Sicken mysig bild (: kul att han vill känna på lill*n ... vår lilla loppa har också varit sjövild och ja, hon är det faktiskt fortfarande. Jag hoppas att hon lugnar ner sig en aningens, då hon behagar komma ut till världen. Haha. Hoppas du får en fin lördag!

2010-08-07 @ 07:48:01
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0