Borås Djurpark!


Det blidde att vi körde upp till Borås och gick på djurparken. Mormorn & Morfarn följde oxå med och vi har haft det så bra! Helt perfekt väder, lagom varmt och inget regn. Albin har sett allt möjligt men höjdpunkten kommer ändå på slutet...




Traktorer, Grävmaskiner och alla typer av jordbruksmaskiner är det bästa han vet så att få köra på en liten miniatyr alldeles själv är ju ändå det bästa.

Vi gick nog runt på lite drygt 3 timmar (utan paus) och när vi kom ut var det lagom med middag så vi käkade dagens på en rastaurang utanför och åkte hem alldeles mätta och goa i magen.

Nu är pojkarna ute och klipper gräset och jag hamnade här för jag kan knappt röra mig... tyvärr har mina fogar redan börjat göra sig rejälv påminda och Borås Djurpark är verkligen bara upp och ner så jag får inte riktigt med mig mitt vänster ben. Hoppas att stillasittande och massa vila ska hjälpa mig ordentligt så jag orkar vara fit for fight på jobbe i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0