Fantastiskt i Helsingborg! Vi är på väg he...

Fantastiskt i Helsingborg! Vi är på väg hemåt nu men har haft det jättebra här nere i Skåne. Igår när vi kom ner så satt vi utanför våra husbilar och fikade, det kom massa folk förbi och var precis sådär som det ska vara dagen innan tävling. Vi somnade gott och jag vaknade vid halv 6, men efter en kissepaus somnade jag om en sväng till. Vid 7 hörde jag att pappa gick ut ur deras bil så då klev jag upp och gick ut jag med, resten av familjen sov fortfarande. Vädret idag har vart lite växlande men vi har haft både regnkläder och paraply med oss så det har inte vart någon fara. Båda heaten idag har haft en hel del spännande fighter så vi är mer än nöjda! Inga skador, bra arrangörer och mycket publik, det här gjorde Helsingborgs MK riktigt bra. Nu är vi på väg till Hallandsås för lite mat i magen innan vi fortsätter hem. Bebisen i magen verkar gilla cross lika mycket som storebror och det bådar ju gott för framtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0