Kräftskivan!

Kanske kan man inte kalla det kräftskiva när den äger rum en söndag eftermiddag klockan 2 och endast en person i sällskapet drack en starköl... Hur som helst så åt vi massor av smarriga kräftor som världens bästa svärmor kokt! Albin passade på att fota lite och sen blev det såklart en massa bus med faster & farbröder.



Trött som en gris, gick jag och la mig i sängen redan vid 20 och kollade på tv i sängen, det tog inte lång stund efter att Bones tagit slut som jag somnade, kanske 21.15...

Men då var jag desto piggare idag när jag vakna!

Vi har nämligen vart på Gekås! Jag och Albin hämtade Li strax innan 8 och sen körde vi upp och gick där i alldeles lagom tempo för 2 gravida sälar. Inte massa folk att trängas med heller, väldigt skönt!

Tyvärr fanns inte det jag mest åkte upp för så jag och Albin får ta en rund till om någon/några veckor igen, men det har vi inte nåt emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0