Mot Helsingborg...

...och den 4:e SM deltävlingen i sidvagscross!

Idag har vi mest ägnat oss åt att handla, packa husbil & mysa!

Nu väntar vi på att pappan ska komma hem, då ska vi ta en snabb fika innan han & Albin ska ut och fixa med det sista på husbilen (började ju regna igår kväll, när dom höll på som värst) och sen när alla är klara (morfarn, Coffe & Joel) så kör vi. Det blir middag på vägen ner så jag har ju bara haft frukosten att ta hand om idag, gissa om det blir en dunderfrukost då?

Kisarna har vart extremt gosiga idag och båda har turats om att ligga på bebismagen och spinna som tokar! Det är något jag minns från förra gången, när jag väntade Albin, att katterna var väldigt kelsjuka med att just ligga på magen och mysa. Tyvärr har man ju inte lika mycket tid att sitta ner och bara mysa med dom denna gången men det är ruskigt mysigt när det väl finns en stund över.

Efter att vi vart på Gekås och köpt det där regnstället i signalgult/svart så är det väldigt mycket "Brandman" här hemma nu. Igår var Albin ju dessutom hos sin Faster medan jag jobbade och det spär ju på en del att fasters kille Fredrik är just, Brandman!

Nu är det bäst att jag sätter igång här hemma  så vi kommer iväg och få med oss allt!


Kommentarer
Postat av: IDA

Tack för dina fina ord.

Detta är en underbar upplevelse =)

Ni har och kommer ha två helt underbara små barn =)

2010-08-13 @ 18:16:58
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0