Nu har vi fått tillökning på Sandgatan! Id...

Nu har vi fått tillökning på Sandgatan! Idag har vi vart med lillebrorsan och hämtat hem den sötaste lilla kattungen. En liten brunspräcklig tös som är hur cool som helst. Hon är sååå gosig, trots att hon är så liten än. Efter att jag jobbat idag på förmiddagen så åkte jag hem och började baka lite till eftermiddagens styrelsemöte. Albin har vart precis som vanligt idag så vi gjorde som planerat. Efter mötet ringde jag kattägarna och sa att vi var på väg. Vi tog vägen om affären så brorsan fick köpt lite kattmat och kattsand, sen gav vi oss iväg och med sig hem har han alltså den sötaste lilla kattflicka! Jag har såklart vart inne och gosat med henne både en och två gånger idag och vet knappt hur jag ska klara mig hela dagen på jobbet i morrn... Ska försöka hinna med att lägga ut några bilder på henne i morrn, annars får ni hålla er tills på tisdag! God natt


Kommentarer
Postat av: IDA

Ja det kommer bli super fint =)

Imorgon kommer det fler bilder för nu

håller de på att lägga golvet wiee

2010-08-24 @ 19:21:57
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0