Sötaste lilla hönan!



Nu har jag vart inne hos brorsans lilla gull-höna och jag kan ju bara inte få nog!
Hon började busa som en vilde när jag kom men efter en kvart eller nåt så kom hon spinnandes, trampandes och buffandes upp och ville gosa.

Jag ska strax göra mig i ordning för jobbet och det behövs! Efter en promenad i blåsten, gos och bus (även i huvudet!) med världens sötaste kattunge så står håret precis som det vill! Jag tillhör ju skaran som inte kammar/borsta håret särskillt ofta (sliter som sjutton på mitt stackars tunna hår!), utan bara sätter upp det i en tofs varje morgon. I går gick jag dessutom och la mig med blött hår efter den sena duschen så idag ser det ut såhär:




Kommentarer
Postat av: Anna

du vet väl att det sliter MYCKET mer på håret att ha en tofs, o speciellt på samma ställe varje dag, än att skonsamt kamma håret? ;-)

2010-08-26 @ 19:48:44
Postat av: IDA

Åh det hade varit en önskedröm att kunna göra så.

Här måste man blöta håret och styla det innan man vågar sig ut på stan =S

2010-08-26 @ 21:31:58
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0