Undrar ni vart jag är?

Eller har ni kanske rent av vant er vid det här laget?

Just det, denna helgen är det jobbe helg så igår jobbade jag hela dagen, idag började jag vid kvart över 6 i morse och var hemma vid halv 4. Vi fikade och nu ska jag strax slänga ihop en smarrig smulpaj, med kassler, broccoli & ost. Det blir nog inte mer spännade än såhär för i morrn jobbar jag oxå (7.30-14) och på måndag (10-20.30).

Jag kanske tittar in en lite sväng i morrn, beror helt på vad grabbarna har bestämt att vi ska hitta på.
David är inne i nåt stimm nu, han håller på och grejar med hur mycket som helst, sånt som vi lixom har skullat göra i flera år. Visserligen är han lika trött som jag på kvällarna (nästan värre!) och i ett par dagar nu har vi somnat vid 9 tiden, tillsammans med Albin... Jag tror inte denna kvällen är ett undantag, så som han håller på nu.

Tror nog att han igentligen behöver lite semester, jag menar 2 ynka dagar på hela sommarn (eller igentligen hela året!) det orkar man ju inte i längden. Men så fort jag nämner det så säjer han att han ju ska vara "ledig" hela oktober när vår övervåning ska fixas... När vi är klara med utbygget & övervåningen så är vi i stort sett klara med det vi hade tänk oss att göra med husen (även om jag inte tror vi blir klara) och då ska vi oss ta massa tid tillsammans.

Nu kallar broccolin på mig...


Kommentarer
Postat av: Sandra

På nåt sätt är det som om det frigörs energi när man får undan sånt man tänkt göra läge. Men hoppas han hinner vila lite mer sen i höst efter övervåningen. Har har börjat boa på allvar nu ;)

2010-08-07 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0