Upp & ner!

Nu har det börjat, renoveringen!

David har plockat ner allt i tvättstugan som nu står utplaserat på olika håll i huset, mest i vardagsrummet...
Jag ska strax ge mig iväg och fota 2 små söta barn och David & Albin håller på för fullt i tvättstugan, torkar, dammsuger, spacklar, slipar mm. Samtidigt håller jag på att tvätta lakan och vi ska ge oss iväg vid halv 1 i dag eftersom dagis firar 20 år och har öppet hus. Efter att vi vart på dagis så ska vi direkt hem till svärmor på "kräftskiva" så det blir nog lite jäktigt här idag.

Igår höll David oxå på med tvättstugan medan jag fick röjt undan några fotojobb som har legat och väntat länge och sen var vi en lång stund hos mormorn & morfarn. på kvällen hade vi riktigt mys, med grönsaksdipp och mys i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0