Dåligt...

Jag vet, det är dåligt med uppdateringar men jag får skylla på julen, nyfödd bebis och sjukdommar...

Idag har Albin vart bättre, ingen feber men massa hosta så han har inte vart på julfesten på dagis, lika bra att han får kurera sig ordentligt och att han inte smittar ner en massa andra barn såhär innan jul.

Lillebror har inte sovit så bra i natt så jag ska krypa ner i sängen nu och hoppas att det blir bättre denna natten.

Kanske hinner jag med ett längre och roligare inlägg i morrn. Hoppas hinna med en sorts julgodis till och en omgång vörtbröd i morrn med, om David bara kommer hem i tid!


Kommentarer
Postat av: Laila

jag tycker du är inne ock skriver mycket på din blogg,trots två småbarn som tar mycket tid.

2010-12-21 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0