En helt vanlig måndag...

Idag har det verkligen varit en riktigt bra dag (hitills i alla fall). Båda killarna sov bra och hyfsat länge för att vara i vår familj, Albin klev inte upp innan vid 7 och medan jag ammade klart gick han ner och kollade lite på tv.

Vi har haft det så mysigt idag och Albin är verkligen världens bästa storebror, så fort det knorras lite så är han där och klappar, pratar lugnt och kollar om lillebror vill ha nappen. Även när jag har lillebror hos mig så kommer han och vill vara med och gosar.



Mellan amningar, sövningar, blöjbyten och matlagning så har vi spelat Albins nya bokstavsspel och pärlat med dom nya pärlorna och pärlplattorna.



Lagom till vi pärlat klart så stack Albin iväg till mormor & morfarn en sväng. David skickade jag bort till affären och nu sitter jag bara och väntar på att han ska komma hem så vi kan fika. Innan vi hämtar hem Albin är tanken att hinna få undan lite bokföring och fakturering.

Passar på att bjuda på ett par bilder som David tog i pulkabacken igår, när Albin & David var ute med farfar och faster. Albin fick ju en snowracer i julklapp som var tvungen att invigas ordentligt!



I kväll blir det mys i tv soffan hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Frida

LÄngesen jag läste din blogg då datorn vart lite ''sjuk'' Ser ut att ha haft en bra jul! God Jul i efterskott, och får även passa på att säga Gott Nytt! Kul att få läsa förlossningsberättelsen! Väntar ivrigt på vad lillebrors namn blir! =) Kram

2010-12-28 @ 16:41:34
URL: http://hennesvardag.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Åh, vad fina dom är tillsammans! Ja, i den åldern som Albin och Olle är i nu är nog en perfekt ålder ayy få syskon i! Ingen svartsjuka att tala om, och världens bästa "barnvakt" :-)

2010-12-28 @ 22:04:40
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0