Fortfarande lugnt!

I magen alltså, men jag har vart allt annat än lugn idag tycker jag...

David var iväg på julbord i går men redan på kvällen kände han sig inte särskillt bra och i morse när han vaknade var han riktigt kass, en riktigt manlig förkylning är det han har åkt på, så han fick sova lite längre medan jag och Albin körde bort till Bertilssons och köpte frallor och lite fika.

När vi kom hem tyckte Albin inte han fick sova längre så vi käkade frukost innan vi började (eller rättare sagt, fortsatte) med städningen. Mamma kom redan innan 10 i dag på förmiddagen och har hjälpt mig hela dagen, tror inte hon gick hem fören vid 19.30 nu i kväll! Albin & David var iväg i stan en sväng på förmiddagen och sen skickade jag även iväg honom till affären så jag kunde fixa middag.

Vi har fått gjort en hel del här hemma nu och det är inte mycket kvar alls. Som tur är kommer världens bästa mamma och hjälper mig även i morrn, med det sista som är kvar. Jag har några smågrejer jag skulle behöva sticka iväg och fixa men det hinner jag nog med. David har börjat flytta upp kontoret så nu kanske det mesta snart är på plats, det är bara bebisen som saknas...

Så skulle det nu inte uppdateras här i bloggen på förmiddagen så är det nog snarare så att jag städar än att jag föder barn, för denna bebisen verkar ha det hur mysigt och bra som helst där inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0