Fullt upp och helt slut!

Fullständigt slut i både kropp & knopp!

Jag tror till och med att jag måste ta av dom där starka värktabletterna jag fick av förlossningen för nu är det illa, både i fogarna och i huvudet. Jag har i alla fall fått gjort rent och rensat ut i hela hyllan!



6 stycken bananlådor med filmer (både VHS & DVD) & CD-skivor.
Jag fick även plockat ut alla mina ljus och alla glas och riktigt torkat ALLT!

Nu har jag och Albin ätit middag och han sitter faktiskt och kollar på en film men det är snart dax för oss att gå och duscha och sen ska jag bara ligga på soffan! David är på julbord men han kör så jag hoppas inte det blir så sent för i morrn kommer mamma och hjälper mig att fortsätta med storstädningen!

Den gråa hyllan är alltså fortfarande kvar men jag hade ett mycket givande samtal med min älskade sambo och han verkade oxå väldigt sugen på den där nya vita möbeln som jag sett ut...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu får du allt vila lite, tösabiten min. Jag tar resten i morgon.

2010-12-03 @ 19:02:39
Postat av: Anna

Aha, då gick jag ju händelserna lite i förväg... :)

2010-12-04 @ 10:48:19
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0