Här...

Jodå, jag är här men idag har vart en lite galen dag och det är det fortfarande så jag tittar igentligen bara in för att säja att det inte blir nåt längre inlägg idag...

Lillebror har vart vaken en hel del idag men är ganska nöjd med att sitta i sin babysitter korta stunder, bara han får vara med vid bordet eller vad det nu är. Storebror har haft svårt att sysselsätta sig idag även om vi har pärlat (i flera timmar!), lagat mat och sjungt massa sånger. Nu är han iväg med pappan och hämtar ett par skidor som David ska låna till Trysilresan. Jag väntar på att dom ska komma hem så jag kan få kliva in i duschen, det är än så länge det som är "egen tid" för mig, så jag duschar numera i minst en halvtimme (alltså jag spolar inte vatten så länge men jag är inlåst i badrummet så länge...). Aldrig har jag väl haft så välrakade ben som nu...

I morrn ska lillebror vägas igen och nu håller vi tummar och tår att han fortsatt gått upp. Vi har i 3 dagar nu bara erbjudit honom ersättning efter kvällsmålet och han verkar bli mätt på mig, jag behöver inte amma varje timme längre utan nu kan det gå 3-3½ timme!

Nu vaknar han igen, men jag ska försöka kika in i morrn!


Kommentarer
Postat av: frida

haha kul det där med duschen!

2010-12-28 @ 20:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0