Hemmadag!

Idag får det bli en riktig hemmadag här. Albin är pigg och precis som vanligt idag, han har sovit gott hela natten och vaknade inte innan 7.20 (jag tror det har att göra med att vi fick upp hans rullgardin i går så det har vart riktigt mörkt i hans rum). Än så länge har han ingen feber men han låter lite "grötig" i halsen så vi får väl se på vad som händer under dagen.

Lillebror har sovit som en riktig prins i natt! Jag ammade vid 22 i går och sen gick jag och la mig direkt, extra matningen lämnade jag till David som kom hem då vid 21.30. Jag gjorde dubbelt så mycket ersättning som jag gjort innan och lillebror hade somnat gott efter det. Vi blev inte väckta innan halv 4 i natt av att lillebror var hungrig och efter att jag ammat så somnade han så gott så och vaknade inte innan 6.45!

Vi låg och mös i sängen en stund innan även storebror slöt upp med sin vällingflaska. Nu sitter vi här, i soffan, framför brasan, alla 3 och väntar på att pappan ska komma hem med frallor.
Jag ska ut en liten sväng för att väga lillebror bara och hoppas hinna kika in i bloggen även lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0