Hemmakväll...

Jag tänkte bara kika in och meddela att allt är bra.

Just nu sitter jag här i soffan alldeles själv. Lillebror har somnat efter kvällsmaten och storebror blev kvar hos mormor & morfar och ska sova där i natt. David borde komma hem snart, han är på julbord men i morrn är det fullt upp för honom och med tanke på vår mängd sömn det sista så tyckte han inte det var värt det.

Denna natten har vart bättre än förut men det går fortfarande inte att lägga ner honom i vaggan så han fick sova mellan våra huvudkuddar. Vid halv 6 vaknade båda killarna så jag gav lillebror mat och sen gick pappan ner med dom så jag fick slumra en stund till.

Jag tänker ta vara på så mycket jag kan av kvällen så det blir ingen sen kväll för min del, sängen lockar redan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lämnade tillbaka vår pump i torsdag. Kämpat med amningen i ca 15 dagar och Jouline går inte upp i vikt tillräkligt. Det tar på en att det inte funkar tillräckligt :( Så är det ju ännu jobbigare när jag SÅ gärna vill amma henne och inte det går. Blir bara ledsen och känner mig värdelös.

2010-12-11 @ 21:50:24
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0