Ännu en ledig morgon!

Åhh va det är härligt med sånna här morgonar!

Albin kom in till mig vid 7 (vilket är en helt ok eftersom han i 3 års tid vaknat mellan 4.30-6.00...) och sen låg vi kvar i sängen en liten stund och kollade på barnprogrammen (inte helt frivilligt dock men efter lite övertalning gick det bra).

Nu har vi ätit frukost,dammsugat, gosat med katterna, läst tidningarna (jag, Albin klistrar med sina stickers) och pratat lite om livets stora frågor, det är mycket frågor om allt mellan himmel & jord just nu.

Just nu funderar på vad vi ska hitta på idag, det är ju blåsigt och molningt ute men när jag går in på SMHI så ser det ut att bli fint idag så då kanske man ändå ska hålla sig hemma, vad tror ni?


Nu ska jag i alla fall ta och pussa lite på min älsklingspojk och hjälpa honom med stickersen!


Kommentarer
Postat av: IDA

Naw Tack =) Snart eran tur.

Kram

2010-07-07 @ 13:35:27
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: IDA

Helt underbart.

En liten flicka =)

Men en liten marginal skall vi ha att det kan vara en pojk =)

Spelar ingen roll. H*n är frisk o kry o hur söt som helst

2010-07-07 @ 20:15:09
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0