Dyk!

Albin har minsann lärt sig dyka! I alla fall kallar han det för att han dyker när han doppar ner hela huvudet under vattnet! Vi var på simstadion i går med Anna, Tobbe, Noa & Ella. Barnen skötte sig så bra, badade till och med själva och var så duktiga!



Som synes på översta bilden så var vi inte ensamna där men det var förvånansvärt lite folk i bassängerna så barnen hade gott om plats att bada på. Noa övade upp sina simkunskaper för att kunna hoppa från trampolinen i den djupa bassängen och det gjorde han galant!


Vi åkte inte fören efter lunch så vi hade med oss fika och det var underbart att sitta där i solen och mumsa fika! Barnen hade ju såklart brottom ut i vattnet igen men vi satt kvar och gotta oss en stund!





 När jag ändå var i tömma-kamera-tagen så hittade jag dessa bilderna från i söndags när vi var nere i Halmstad på lite utflykt och Albin fick sitta i en liten hammock och vänta medan han åt upp sin banan.



Idag har jag vart iväg och fotat 2 små 3 månaders bebisar och om deras föräldrar går med på det så ska jag visa er dom bilderna för jag är väldigt nöjd och det var 2 söta små bebbar som inte visade en enda ledsen min!

Albin var hos mormorn & morfarn och när jag kom hem så kom dom oxå hit och sen har vi vart i trädgården/poolen för hela slanten!

Nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas hinna läsa ut min bok där jag bara har ca 40 sidor kvar!

Fortfarande gör det en del del ont i mitt hjärta när vi är ute i trädgården och det saknas någon...
RIP älskade Fjant!


Kommentarer
Postat av: Anna

De var jätteduktiga i vattnet, alla tre! :) Men jag tycker nog du kunde redigera bort hon den där tjocka som syns på bilden där Noa hoppar... ;) Usch och fy! :D

2010-07-29 @ 16:41:19
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0