Helgen


Bilder från i går kväll när vi grillade hemma hos mor & far.

Helgen har som sagt vart helt galen! Det har vart olidligt varmt, fruktansvärt mycket folk på jobbet och yrsel...

Yrslen har blivit bättre men är inte helt borta. Eftersom jag inte mår illa av det och har cykelavstånd till jobbet så kommer jag vänta tills på tisdag med att kolla upp det vidare. Vi ska ändå till BM då.

I fredags när jag slutat jobba så blev det en tidig kväll och jag somnade gott.
Var på jobbet vid kvart över 6 i lördags och när jag slutat vid 15.15 så åkte jag hem till familjen och badade i poolen, helt underbart! Kvällen bjöd ju som sagt på grill hos mor & far, även brorsan var där och till kaffet bjöd pappsen på Ben & Jerry glass!
När vi kom hem vid strax efter tio i går fick jag ställa mig i en iskall dusch, jag trodde blodet kokade på mig! Somnade sen ganska gott med alla fönster på hela överåningen vidöppna och inget täcke!

I morse var det ju lika varmt, men ändå var det bara att bege sig till jobbe...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det kaninhålan, eller vad är det på bilden?

2010-07-11 @ 22:10:46
Postat av: Anna

Ja, det kan nog vara värt att kolla upp din yrsel. En kompis till mig fick virus på balansnerven när hon var gravid, var yr större delen av tiden.

2010-07-12 @ 09:26:34
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0