Mys morgon!

Idag har vi haft det riktigt mysigt! Albin vaknade vid 7 och kom in till oss, sen låg vi i sängen alla 3 och småpratade lite, kisarna kom oxå och var med och gosade en stund. Efter morgongoset låg jag kvar en stund och kollade lite på morgon-tv medan pojkarna gick upp och donade i köket.

Vi läste tidningen i lugn och ro innan vi alla 3 traskade bort till bageriet och köpte frallor. Väl hemma så gick jag och väckte morbrorn som kom in och smaskade mysfrukost med oss. Nu har grabbarna åkt iväg på några små ärenden och jag har röjt av frukosten (med dammsugningen som är nödvändig efter nybakta frallor...).

Idag blir det en dag vid/i poolen och jag gissar att både mormor & morfar kommer och doppar sig, stackars David ska sitta inne med pappersarbete, men han kommer säkert ut och svalkar sig i mellan åt och så kommer han säkerligen när det vankas nåt att äta...
Jag får nog ta och hjälpa honom en stund, det är inte gjort i en handvändning, allt som ska skötas när man byter upp sig till aktiebolag.

Nu ska jag ta och gå ut och "dammsuga" poolen så den är fräch för dagens alla dopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0