Poolparty!


Alla syskonen Larsson i en och samma pool, tillsammans med Albin såklart!

Idag när jag slutat jobbet så kom David bort och hjälpte mig handla för hans syskon skulle komma bort till oss på lite poolparty med mat och lek.

Poolen blev mycket flitigt använd eftersom det var 32 grader varmt även om en ens solen syntes till, poolen höll stadeiga 24 grader men jag gissar dett det steg när alla 5 var i poolen och lekte så länge.


Det skvätte ut flera 100 liter under dom timmarna det badades, men skoj hade dom!






Efter badet grillade vi hamburgare och till det hade jag svängt ihop en liten potatisgratäng och en liten form kryftpotatis. Vi hade massa gott plock till som nästan tiog slut alltihop.

Efter maten badade alla igen och sen drack vi kaffe. Det småregnade i mellanåt men det märkte man ju knappt eftersom det var så varmt och den där utlovade åskan som jag faktiskt väntat på (vill gärna rensa luften lite) lyste minsann med sin frånvaro...

Vi hade satt upp tältet som vi satt under när vi åt så vi stördes inte det minsta om det droppade lite och sen blev det lek (Tobbe-lekar) tills syskonen drog sig hemåt, mot fotboll. En alldeles lagom kväll med massa skoj, lek & bus! Jag som inte är mycket för sena kvällar tyckte detta var helt perfekt, det ska vi göra om!



Nu ska jag gå och lägga mig, i morrn är det jobbe hela dagen som gäller
 och sen på tisdag, då blir det spännande!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir väl att fylla på några hundra liter? :-D

2010-07-11 @ 22:09:20
Postat av: Anna

Vad härligt det såg ut! Så Simon är alltså inte ensam om sin "skräddarstil" längre? :)

2010-07-12 @ 09:18:00
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Laila

Var det inga farföräldrar som fick följa med?

2010-07-12 @ 11:13:35
Postat av: Evelina

Riktigt roligt va det! =)

2010-07-13 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0