Yttligare en dag i poolen!

Hade vi ju som sagt igår men i tisdagskväll var vi lata...

Vi åkte in till stan och käkade på restaurang China Sea och det var som alltid lika gott, Albin lensade skålen med ris! Tyvärr ramlade det in en riktigt brötig, högljudd barnfamilj med världens två mest ouppfostrade barn så vi orkade faktiskt inte stanna där och dricka kaffe utan begav oss ner till hamnen och tog varsin glass där istället!


Supermysigt var det och sen somnade vi alla gott på kvällen.

Igår fick jag faktiskt inte använt kameran så flitigt för den är ju inte vattentät och så varmt som det var igår så låg vi en hel del i poolen. Albin blev lite trött & grinig efter smoothien så han la sig i skuggan och vilade lite, ser det inte FÖR härligt ut?


Nu på fömiddagen har jag lämnat honom på dagis, och det var bara han där... Men det skulle komma 1 barn till om en timme och 2 barn om 2 timmar, så han skulle inte behöva vara helt ensam.

Själv ska jag ta och vila lite då jag fortfarande är ganska yr (kan det ha med regnet och göra tro?) och sen i eftermiddag väntar en kväll i kassan på ICA!


Kommentarer
Postat av: IDA

Gud så blond och fin Albin är en riktig liten Emil =D

2010-07-15 @ 12:04:44
URL: http://idarevo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0