Lingon & Blåbär

3960  Byxa-David-svart-1

Igår var jag på visning för Lingon & Blåbärs kläder. Det var första gången och tyvärr var det många utav kläderna som redan var slutsålda eftersom där bara är månaden ut för försäljning, sen kommer ju höst/vinter kollektionen.
Hur som helst så var det i alla fall rea på allt så jag beställde denna t-shirten och ett par svarta brallor till Albin.

Idag fick jag sovmorgon, igen! Det här får han gärna göra till en vana. Jag har fått för mig att det är för att jag har "mörklagt" hela övervåningen, dagit ner alla persienner och hängt lakan på ett litet hallfönster så det blir riktigt mörkt. Är det så lätt att få honom att sova till 7 och ibland över det så förstår jag inte varrför ja inte gjort det tidigare!

Nu ska vi iväg till Falkenberg en sväng, Albin ska få nya sandaler bla då han har fått lite skoskav av förra årets när han haft dom på sig länge...


Kommentarer
Postat av: lina

kanske kan komma hem till dig och lukta? :)

2010-06-09 @ 17:17:15
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0