Massa bilder!

Jag har hållt på med student & konfirmations bilder nu hela förmiddagen. Det enda jag verkar kunna ta mig för när jag inte har Albin hemma är faktiskt Photoshop så jag får väl passa på att redigera för fullt då.

Det blir inte mer spännande än såhär idag för jag ska bara ner och äta lite nu sen är det jobbe som gäller för resten av kvällen och hela långa morgondagen med.


Denna bilden är tagen för en herrans massa år sen.
Vi firade midsommar i Mårdaklev, närmare bestämt på Ågården,
en släktgård till några av mina föräldrars vänner tillsammans med min moster Eva och hennes familj.
Jag minns denna midsommar som den bästa i mitt liv och tror det är -90 eller -91
På bilden är det, från vänster Eva, Linnéa, Jag, Eva-Marie, mamma & Anna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det här kommer jag så väl ihåg! Det var en härlig midsommar!

2010-06-17 @ 14:08:46
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0