Ny dörr!



Igår kväll var David ute hela kvällen och satte in en ny dörr i vårt garage. Vi har vart tvugna att såga upp ett större hål i betongen och nu när brorsan inte kan så fick Tobbe komma hit och hjälpa oss. Det blir kanoners!

Vi ska ha in en likadan dörr i fotodelen men det ska bara muras klart först.

Nu på morgonen har jag lämnat av en mycket förväntansfull liten kille på dagis.Han är ju aldrig på dagis på tisdagar igentligen men idag skulle dom göra en utflykt till Munkagårdsskolan och kolla på alla djur, maskiner mm.

Vi har packat en matsäck i hans nya lilla matlåda, som han var så stolt över. En pastasallad i botten (matlådan har 2 "fack") och 2 mackor, ett päron, en chokladbit & en liten paket russin överst. I en tillhörande flaska har han fått päron & hallon saft. Ska bli så roligt att hämta honom i eftermiddag och höra hur dom haft det!

Jag skulle fotat en sväng idag men det blir inget så jag ska ge mig på lite andra fotogrejer på datorn innan det är dax att hämta lilleman!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad spännande, kan riktigt höra hur munnen går när han ska berätta allting.

2010-06-08 @ 10:33:09
Postat av: Malin

Härligt med utflykter! Embla ska iväg med skolan till Övrevi imorrn. Massa lekar och brännbollsspelande!

2010-06-08 @ 22:21:00
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0