Regn idag med...

Regnet öste verkligen ner i går! Inte för att det gjorde oss så mycket för vi var inomhus hela tiden (nästan i alla fall...). Först åkte vi till Factory Outlet (FYNDA) i Falkenberg, Albin skulle ha nya sandaler och där var massa fina, men alla, precis alla började på stl 28 och det var ju ett nummer för stort hur vi än vände och vred på det! Det fanns en enda liten sandal i stl 27 och det var såklart med spiderman på och jag avskyr sånt.

Efter shoppingen åkte vi och åt middag och tankade innan vi åkte hem till gamlafarfar och gamlafarmor där det såklart bjöds på massa go fika och Albin fick busat av sig ordentligt med gamlafarfar! Vid 3 tiden åkte vi hemåt och mellanlandade hemma hos mormor med en ny sprayflaska innan vi åkte hem. David kom hem nästan precis när vi kom så Albin tog på sig sin jobbaroutfit och följde med ut i garaget för ännu mera spackling!

Jag fick gjort massor uppe vid mitt älskade photoshop undertiden grabbarna var ute och hann både maila iväg och ringa kunder! Dessutom upptäckte jag att skattepengarna kommit, alltid välkommet!

Idag har vi vart och handlat och köpt lite mer flourtabletter på apoteket. när vi kom hem fick Albin sätta sig och måla medan jag tog hand om all tvätt som skulle hängas, vikas och läggas in. Maten hann jag oxå förbereda så det var klar lagom till han var klar med sina tavlor. Nu har vi ätit och jag hade tänkt att vi skulle åka till Fun City och åtminstonde lösa säsongskorten men det hade ju inte skadat om man kunde gått nåt varv där inne utan att bli dyngsur!

Albin har lagt sig tillrätta i soffan och jag hoppas att han inte hinner somna innan jag har dukat av och tagit hand om maten för då kanske jag lyckas hålla honom vaken idag med! Han har nämligen inte sovit middag med någon reda på hela veckan och jag hade hoppats att han skulle sluta med det nu men han verkar vilja vila lite i alla fall och det går ju bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kom ni iväg till Fun City?

2010-06-10 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0