Tjärbyligan 2010!



Som synes på bilderna så har vi återigen haft en Tjärbyliga med helt fantastiskt väder!
Ord är igentligen överflödiga för vi har så fantastiskt skoj att man bara måste föreviga detta.
Jag ska såklart bjuda på lite "tävlingsbilder" oxå!



På den allra översta bilden är det ingen tävling utan där sitter dom båda "invaliderna" och hejjar på...

Det mest fantastiska av allt var att jag i år fick vara med i det vinnande laget, det har aldrig hänt, på dessa 8 år som vi haft denna dag så har jag ALLTID lyckas hamna med i det laget som kommer sist eller näst sist så jag är extra nöjd med gårdagen. Såklart hade det inte gått utan fantastiska lagmedlemmar!

Lag Gunilla bestod av: Gunilla, Krille, Anders, Jag, Jakob & lilla Emma!

På kvällen blir det alltid grillning, prisutdelning, kaffe & hembakat, massa bus med alla dom små barnen och så har Tobbe alltid en eller ett par extra små tävlingar till kvällen...



Jag låter även dessa bilder tala för sig själva...

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på en riktigt god natts sömn.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! åå va fina kort du har tagit, vi vill gärna köpa en förstorning på Alva i gräset! om de går? jätte fint!!!

2010-06-06 @ 21:49:22
Postat av: Eva

Ja vi har ju hur mysigt som helst. Det är så roligt att få se alla fina kort ni tagit.

2010-06-06 @ 23:14:56
Postat av: IDA

Vilka härliga bilder ni ser ut att ha riktigt riktigt roligt.

Jag älskar lekar =)

2010-06-07 @ 13:54:43
URL: http://idarevo.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Å vilka fina kort! det är så kul att få se dem. Ja vilken dag det är, så himla kulig! Kramis

2010-06-08 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0