Fredagsmys!

Vi har haft fredagsmys här idag men jag tyvärr inte hunnit med att mysa så mycket med mina pojkar... Efter att David kom hem så åt vi hemmagjord pizza och sen fick jag kila upp och redigera bilderna från i förmiddags men det gick snabbt och smidigt och jag fick ligga och mysa en stund med Albin i hans säng innan han somna. Han va så söt, när vi kröp ner i hans säng så sa jag

-Åhh va mysigt, vilken goo säng du har!
-Kan vi ta med min säng i husbilen?
-Njae, det kan vi nog inte men där har du en annan jättego säng!
-Kanske kan vi ta med mamma & pappas säng då?
-Nää, det får inte plats, där är redan en säng.
-En annan gång då!

Nu är det nära, bara några dagar kvar och vi räknar ner!

Albin somnade direkt och jag och David fick lite mys i soffan med en skål popcorn och På spåret!

Nu ligger jag i sängen med laptopen och ska alldeles strax lägga huvudet på kudden och invänta lördagen! I morrn kommer Louise hit och hämtar sina ljus och så ska vi baka lite, blir nog bröd och bullar, sen får vi se vad dagen har att erbjuda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0