Fullt upp...som vanligt!

Idag har vi verkligen haft fullt upp hela dagen och jag har igentligen inte tid att sitta här för mor & far är här och har fredagsmys med oss.

I morse mötte vi upp Jakob & Caroline inne i simhallen och pojkarna busade och badade som galningar. Efter bad och fika fick dom leka av sig i lekhörnan medan jag och Caroline fortsatte på vårt kaffe/te.

Albin somnade som en stock på hemvägen och jag passade på att tanka och så innan vi åkte hem och han fick sova klart i bilen. Efter vilan åkte vi bort till motellet och tog lunch, jättesmidigt och Albin fullkomligt länsade sin tallrik på både ungsbakad vitling, krämig ärtsås och grönsaker!

Mitt i maten ringde David för femtioelfte gången idag och sa att målarn var på plats och inte kom in så jag fick slänga i mig mitt sista och åka hem och öppna... Sen stack vi iväg och handlade, massa smaskigt. Albin bestämde fredagsmyset idag, det blev fruktsallad!

Det var ju bara att börja på det med en gång när vi kom hem och samtidigt svängde jag ihop en kycklinggratäng med bacon, svamp, ost & senap. David var ju som vanligt inte hemma alls i tid men jag fick hystat in honom i duschen och han hade faktiskt duschat klart när mor & far kom!

Nu tittas det på Så ska det låta i köket, Lets dance i vardagsrummet och här sitter jag...

I morrn har vi en del på agendan men som vanligt måste nog David jobba så jag och Albin sticker nog i väg själva och blir det bra väder så ska vi passa på att vända in och ut på husbilen med!

Nu ikväll ser jag på gt.se att vi tappar % så snälla ni, leta upp en dator till och hjälp oss!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Jag har gjort mitt bästa röstat på 3 datorer o skickat in 3 st lappar från GT =)

2010-03-27 @ 19:03:02
Postat av: Christa

Har också röstat, håller tummarna.

2010-03-29 @ 15:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0