Myskväll!

Ja, det är mycket mys nu för tiden...

I kväll har vi vart inne och ätit på restaurang. Vi klädde upp oss och åkte till China Sea där vi bokat bord. Albin var så duktig, satt på sin stol hela tiden och åt som aldrig förr, vi fattade ingenting, varken jag eller David men han verkar gilla kina-mat skarpt!

Sen beställde vi in efterätt, Albin och David åt varsin glass och jag tog en fruktsallad.


Nu är vi hemma och ha vart sedan melodifestivalen började och jag tycker det är riktigt bra i år, mellan underhållningen var ju helt outstanding, med en hel hög gamla schlagerlåtar och dessutom med orginalartisterna! Jag rös, på riktigt!

Nu ska jag strax gå upp och fortsätta mysa med grabbarna som ligger och tittar på tv en våran säng (ja, Albin sover förstås...) och sova gott i väntan på morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så stilig Albin med svart skjorta och allt! Åt han verkligen upp all den efterrätten? Han brukar ju inte vara så förtjust i sånt.

2010-03-13 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0