Tävlingen är igång!

Och vi vill vinna!


Det har vart en omtumlande dag idag, med massa pip i mobilen, bling på datorn och telefonen i hemmet har gått varm! Dessutom har min blogg slagit besöksrekord med 200%!

Såhär ser det ut på GT:s webb, rösta här!


I morse tog jag och Albin en liten cykeltur, vi tog vägen om ICA och köpte några GT...


Medan Albin lekte med mormorn (som han sa att han saknat flera gånger i morse...) så passade jag på att sola innan vi cyklade hem och började med maten. Efter Albins vila så kom en god vän till mig och stannde på lunch, vi hade massor att prata om och vi var såklart ute i husbilen och drömde oss långt, långt bort!

På eftermiddagen har Albin vart och klippt sig en liten sväng och sen har det vart en eftermiddag ute, helt ute. Till och med fikan intogs ute på trappan. Albin fick besök av en kompis och jag av hans mamma så det har vart full fart idag. Jag har ändå hunnit med att åka och träna ikväll och nu är jag helt slut!

Hoppas jag orkar hålla mig vaken tills Greys är slut!

Hjälp oss att vinna, vi vill så gärna och vi är på väg, så här ser det ut just nu!







Kommentarer
Postat av: lina

Ni knappar in! Roligt! Har röstat 3 ggr nu :P

Hur har ni det i helgen?

2010-03-24 @ 22:10:31
URL: http://secretmom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka goa vänner ni har som engagerar sig så mycket för att hjälpa till. Och ni går ju framåt såg jag!

2010-03-24 @ 22:33:38
Postat av: Anonym

Nu skiljer det inte mer än 3%,48 på dom 42 på er!

2010-03-25 @ 22:05:45
Postat av: Laila

Mitt namn kom inte med!

2010-03-26 @ 10:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0