Underbara dag!

Igår på dagen hände det ju inte så mycket att skriva om, jobbade hela dagen och slutade halv 5, åkte direkt och hämtade Albin som var hos mamma (hon hade hämtat på dagis). Vi åkte hem och väntade på pappan medan jag passade på att ta en snabbdusch inför kvällens klädprovning!

Mamma kom hit och hämtade upp mig och sen cyklade vi bort till MAGI där vi började med lite mat och sen var det full fart! Alla utom en var där och provade kläder för fullt och jag fick fatt i några riktigt snygga plagg så det ska bli jätteroligt när det äntligen är dax. Förra gången var det lite nervöst den första vändan ute på "Cat walken" men sen släppte det och blev jätteroligt!

Jag ligger faktiskt fortfarande i sängen men det börjar bli dax att stiga upp och fixa i ordning, för idag har vi en fantastisk dag framför oss... Ni får veta mer i kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0