Ensam!

Jag blev visst alldeles ensam nu när jag kom hem!
David hade tagit fel (som vanligt) på min arbetstid och kört Albin till farmorn medan han själv hämtar sin bror på flygplatsen. Jag har haft en riktigt mys-förmiddag för mig själv. Ätit färska frallor med chili pastrami och druckit en kopp te.

Igentligen skulle jag behöva ta tag i det här hemmet men det är ju så svårt att komma igång, speciellt när jag är ensam. Jag har vart och jobbat några timmar idag på morgonen och jisses va folk det var den första timmen, jag fick stanna kvar & baka mer och var hemma en timme senare än beräknat men det gjorde ju som sagt inget för här var ingen hemma ändå.

Idag känns det lite bättre, snoken är fortfarande fullproppad med bröte och huvudet lite tungt men inte på långa vägar som det vart innan, tack och lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0