Från förra året...


Så här hade vi det på valborg förra året, då badade Albin i havet vid kallbadhuset och det var högsommarvärme ute!

Jag har läst tillbaka lite i bloggen nu medan jag väntar på andra maskinen tvätt och förra året sådde vi i grönsakslandet redan i mitten på april och Albin hade linne & shorts på sig ute. Den 2 maj 2009 blommade både äppelträden och jordgubbsplantorna! Va olika det kan vara och va roligt det är att gå tillbaka och läsa om hur man hade det då!

Nu håller vi på för fullt att tvätta sängkläder som hänger ute på tork, vädrar täcken & kuddar och tvättar massa annat som oxå ska få torka där ute i solen när maskinen gått klart. Jag har jobbat en liten sväng nu på morgonen och grabbarna är ute och tar fram gräsklipparn för första gången i år.

I kväll ska vi har en liten återträff, vi som var med på modevisningen, hemma hos Marie och jag måste komma ihåg att bränna över alla bilderna på en skiva innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0