Hur har det gått?

Det är ni ju säkert jättemånga som undrar och jag ska uppdatera kort bara.
Jag är faktiskt precis hemkommen från sjukhuset där jag hämtat hem min fullständigt invalida lillebror.
Njae, så farligt är det ju inte och det allra bästa är att läsa hans egen historia på deras hemsida, Team TB Racing under "Nyheter".

Jag såg inte kraschen alls men en tjej i styrelsen har delar av det på kort som jag ska få på mailen, kanske kan jag visa sen hur det såg ut.

Nu ska jag fortsätta med middagen till familjen och den invalide!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hade varit "kul" att se, jag såg inte heller kraschen, märkte bara att de aldrig kom och körde förbi oss...

2010-05-14 @ 14:51:55
Postat av: Sandra

Va skönt att de efter omständigheterna ändå mår hyffsat. 10 veckor kan tyckas lång tid, men det kunde varit så mkt värre. Tar ju 1 år för en hälsena att läka ihop ordentligt...

2010-05-14 @ 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0