Ny vecka!

Herre gud va tiden går fort! Nu är det redan ny vecka så jag och Albin förbereder oss för fullt här hemma för jobb & dagis. Vi är båda en aning förkylda men det ska nog gå bra, vi är ju lediga i 2 dagar till sen om vi skulle behöva vila upp oss. I går var vi i gång hela dagen lång och David har fått gjort jättemycke med bygget denna helgen, det känns bra.

Brorsan kämpar på där inne och det går bättre och bättre men det kommer nog ta lite tid innan han kan gå ordentligt igen... Hans söta lilla katt Fjant är det däremot inget fel på alls för igår när jag var inne så hörde jag att det knakade och lät märkligt från brorsans sovrum. Jag ropade på David att han skulle ta med sig en ficklampa och komma. Såklart har det begåtts ännu ett rått MORD i min närhet, och denna gången var det en liten kanin eller harunge som fått sätta livet till. David fick ut den och Fjant såg mer än nöjd ut.

Nu börjar det bli dax för oss att snabba på så vi kommer i tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0