SM på Anneberg... Det gick inget vidare. ...

SM på Anneberg... Det gick inget vidare. Jag sitter och värmer mig i husbilen nu med en kopp te medan mamma är med Joel och brorsan inne på sjukhuset. Grabbarna hade problem med frambromsen hela morgonen men efter både träningen och kvalet så fick dom ordning på den. Jag stod med Coffe Liljegren i depån när starten gick och nu när banan är omgjord så ser man ingenting från depån. I 2:a kurvan hände nåt och vi förstod ganska snabbt att det var våra killar eftersom dom aldrig dök upp. Vi sprang dit och hittade Brorsan liggandes på marken och Joel sittandes en bit bort. Joel hade ont i tummen och brorsan i ryggen. När dom fått upp brorsan på en bår så kunde han inte röra på ena benet och han hade mycket ont. Han fick dropp och morfin direkt. Vi har inte hört något mer än men jag hoppas att mamma hör av sig så fort hon vet nåt. Pappa sitter nere i Tyskland och kan inget heller göra, förutom att vänta, precis som vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0